Waardering van Carintreggeland, Backenhagen - Hengelo op 10 januari 2017 interview

7.0

Door de oudere medewerkers is het hier gemoedelijk en zij hebben heel veel ervaring. Bij de jongere is dat niet het geval. Erg jammer. Ik vind ook dat de zorg achteruit gaat, de medewerkers hebben geen tijd meer voor een praatje. Mijn medicijnen doe ik zelf, ik heb een Blister Box. Dat is erg handig. Het eten in het restaurant is wel goed. Alleen jammer dat er niet op de kamer gekookt kan worden, Dat deed ik vroeger altijd. Brood verzorg ik zelf, ik doe zelf de boodschappen. Ik doe mee aan alle activiteiten. Verder woon ik hier heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Backenhagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.