Waardering van Carintreggeland, Backenhagen - Hengelo op 10 januari 2017 interview

7.8

Elke ochtend word ik op tijd geholpen met het wassen en aankleden. Ook wordt mijn brood elke ochtend en avond voor mij gemaakt en de medicijnen gebracht. Warm eten doe ik in het restaurant. Het eten is goed en vers. Helemaal niet te klagen. De medewerkers zijn aardig en helpen je met alles. De meeste tijd zit ik toch wel alleen, er is weinig tijd voor een praatje met de medewerkers. Een keer per week komt er een vrijwilliger die met mij een spelletje doet of een stukje wandelt. Ik vraag nooit wat en heb ook niks te klagen. De medewerkers geven wel aan dat ik dan moet bellen. Vandaag zijn ze mij vergeten het warme eten te brengen. Ik heb niet gebeld. Mijn kamer is erg klein, maar verder ben ik hier heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Backenhagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.