Waardering van Carintreggeland, Backenhagen - Hengelo op 10 januari 2017 interview

8.2

Het bevalt mij hier prima. De enige zorg die ik heb is het brengen van mijn medicijnen en in de middag het warme eten. Het eten is voortreffelijk. Ik eet niet in het restaurant, omdat de mensen vaak klagen over het eten. Verder kan ik met iedereen overweg, de bewoners en de medewerkers. De medewerkers maken af en toe een praatje. In de ochtend en avond wordt mijn brood gebracht. Je mag zelf kiezen wat je op je brood wilt eten. Er worden hier genoeg activiteiten gedaan, maar ik doe niet mee. Ik ben tevreden met mijn kamer, het bed staat in de kamer. Ik heb gehoord dat dat niet meer mag. Ik ben alleen en. het is dus groot genoeg voor mij. Ik heb een aparte badkamer, balkon en een kleine keuken met koelkast en magnetron. Wat ontbreekt is de vriezer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Backenhagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.