Waardering van Carintreggeland, Backenhagen - Hengelo op 10 januari 2017 interview

7.7

Ik heb een mooie ruime kamer. De schoonmaakploeg komt een keer in de week en dat is tot tevredenheid. Het bed wordt iedere week verschoond. De zorg is prettig en ik word gewassen bij de wasbak. Het aankleden gebeurt op een rustige manier. Het personeel is heel vriendelijk en ook de leerlingen zijn fijn in de omgang. Ik mis wel een beetje aandacht, dat is er helaas niet door de drukte. Soms is er wel eens een praatje en dan luistert men wel goed. Ik eet op mijn eigen kamer maar ik vind het niet altijd lekker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Backenhagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.