Waardering van Carintreggeland, Backenhagen - Hengelo op 10 januari 2017 interview

7.7

Ik heb een tweepersoonskamer maar nu woon ik alleen. Ik heb een slaapkamer apart en dat is heel fijn. Ben er erg tevreden mee. Ben wel bang dat er een echtpaar komt en dat ik moet verhuizen. De schoonmaak gebeurt wel goed. De zorg is verschillend maar over t algemeen goed. De oudere verzorgenden zijn nu weg en dat is jammer. Maar de jongeren zijn heel aardig maar ze moeten nog veel leren. Ze gaan netjes met me om en soms komen ze even praten als het avond is. Maar dat is sporadisch. En dat betreur ik want ik mis dat echt. Mijn kinderen kunnen niet iedere avond langskomen. Ze luisteren wel met aandacht maar soms lopen ze gewoon weg. De warme maaltijd is prima, geen klachten over de kwaliteit. Ik hoorde dat de koks weggaan en dat de catering straks van de catering komt. Dat zou jammer zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Backenhagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.