Waardering van Carintreggeland, Backenhagen - Hengelo op 10 januari 2017 interview

Ik woon hier met heel veel plezier al een paar jaar. Onlangs ben ik ziek geweest en ben ik goed behandeld door de medewerkers. Ze kwamen constant langs om te kijken hoe het met mij gaat. Het eten is hier uitstekend, elke dag tegen het middaguur eet ik warm in het restaurant. Brood eet ik zelf op mijn kamer met koffie en thee. In het halletje staat een koffieapparaat waar je zelf koffie en/of thee kunt halen. Ook staat er een tafel waar bewoners regelmatig een praatje maken. Mijn kamer is heel erg mooi, niet groot, maar ik heb het gezellig. Een keer per week wordt er hier schoongemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Backenhagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.