Waardering van Carintreggeland, De Wieken - Delden op 24 december 2018

9.2

Sinds 5 maanden woont mijn moeder in de Wieken en heeft daar precies het plekje dat ze nodig had, een plaatsje waar ze buiten kan zitten. Dat het niet zomaar allemaal van een leien dakje ging, snappen we allemaal als je een 99-jarige binnen 5 dagen van haar vertrouwde omgeving haalt en verkast naar een nieuw plekje. Daarbij is ze ook nog nagenoeg blind. Dat gaf onbegrip en onrust en ook angst. Maar de verzorging stond open voor een gesprek en is daar heel goed mee omgegaan. De rust is weergekeerd en ze heeft niets dan lof voor haar verblijf in de Wieken. We gaan zien of ze de honderd gaat halen in juli. Dank jullie wel voor de grote inzet en begrip, want dat dat niet altijd makkelijk is snappen wij heel goed!

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, De Wieken? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.