Waardering van Carintreggeland, Eugeria, Geriatrische revalidatiezorg - GRZ - Almelo op 14 juli 2019

9.2
  • Gebroken heup

Ik heb 5 weken doorgebracht in de zorginstelling Eugeria. Ik heb de indruk dat sommige patiënten te lang moesten wachten tot er hulp kwam. bv als deze persoon naar het toilet moest of andere hulp nodig had.Ikzelf heb dit niet ervaren omdat ik zelfstandig kon functioneren.Wanneer ik een vraag had oid dan werd hier altijd positief op gereageerd en met respect behandeld.Nooit het gevoel gehad dat het teveel gevraagd was.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Carintreggeland, Eugeria, Geriatrische revalidatiezorg - GRZ - Almelo

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn dat u tevreden was over uw verblijf.
Wij proberen steeds om met elkaar de zorg te verbeteren. Wij zijn dan ook blij met uw opmerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Eugeria, Geriatrische revalidatiezorg - GRZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.