Waardering van Carintreggeland, Het Reggedal - Enter op 16 november 2016 interview

Als ik een afspraak wil maken, dan bel ik een van de zuster. Mijn behandelplan staat in een A4 map. Ik word hier prettig geholpen met douchen en de kleding aantrekken. Om 10.00 uur is er gezamenlijk koffiedrinken in het restaurant, en om 12.00 uur eten we de warme maaltijd. Mijn ontbijt word elke dag voor me klaar gezet, met een glas water voor mijn medicijnen. Er word goed en met liefde voor mij gezorgd. Ze nemen hier echt de tijd om te luisteren, de medewerkers zijn erg vriendelijk hier is niets mis mee. Ik woon in een prachtig appartement, het is hier mooi licht en ruim het genoeg. Ik vind het hier erg prettig wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Het Reggedal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.