Waardering van Carintreggeland, Het Reggedal - Enter op 16 november 2016 interview

8.2

Douchen op een andere dag of op een ander tijdstip, het kan allemaal zo geregeld worden, zonder problemen. Ik ben blij dat ik zo dicht in het dorp woon, alles is lekker dichtbij. De behandeling is zeer prettig ik word geholpen met douchen en met aankleden, maar wat ik nog zelf kan dat probeer ik zelf te doen. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk, niets anders dan lof, er is hier echt nooit iets te veel gevraagd. Ze luisteren en ik word goed begrepen; we komen er altijd samen uit. De informatie lees ik op een informatieblaadje. Zoveel mensen zo veel wensen, er is voor iedereen wel iets wils. Ik heb een heerlijk ruim appartement met een mooi uitzicht. Het thuis wonen is natuurlijk altijd het fijnste, maar dat kan helaas niet meer. Het Reggedal is nu mijn huis geworden! En het word er fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Het Reggedal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.