Waardering van Carintreggeland, Het Reggedal - Enter op 16 november 2016 interview

Ik ben nog vrij zelfstandig, maar als ik meer hulp nodig mocht hebben weet ik zeker dat ik deze prima kan regelen. Ze vragen nu al met regelmaat of ik meer hulp nodig heb. Alles is hier binnen handbereik, midden in het centrum van Enter. Hier in het verzorgingshuis zit een kleine winkel die gerund word door de Emte, deze is dagelijks geopend van 9.45 tot 10.30 uur. Om 10.00 uur gezellig samen koffie drinken. Elke maand ontvang ik een maandblad hierop staan alle activiteiten die er te doen zijn. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk. De medewerkers van de zorg luisteren als het echt nodig is! Er word hier een keer per week schoongemaakt, het appartement is ruim genoeg, en ik geniet elke dag van het mooie uitzicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Het Reggedal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.