Waardering van Carintreggeland, Het Reggedal - Enter op 16 november 2016 interview

7.8

Ik draag een alarmketting en als ik hulp nodig heb, dan druk op op die bel. Via de intercom vragen ze dan eerst wat er aan de hand is, daarna zijn ze zeer spoedig bij me voor hulp. Met de contactpersoon en mijn kinderen maak ik afspraken over mijn behandelplan. De behandeling is hier werkelijk goed, als ik pijn heb komen ze met regelmaat even om de deur kijken Het eten is hier prima, elke dag soep vooraf en een toetje. Dit appartement is ruim genoeg, met een aparte slaapkamer , een zeer ruime hal en een mooi keukenblok. Ik vind het hier fijn wonen hier. Ja met grote hoofdletters de medewerkers zijn erg vriendelijk en ze verrichten goed werk. Ze proberen echt tijd te nemen om te luisteren, soms komen ze even gezellig bij me zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Het Reggedal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.