Waardering van Carintreggeland, Het Reggedal - Enter op 15 november 2016 interview

7.7

Ik heb het hier erg naar mijn zin. Als ik iets heb, dan bel ik en word ik geholpen. Warm eten doe ik in het restaurant, meestal is het erg lekker. Verder word ik elke ochtend geholpen met het wassen en aankleden. Ze komen niet altijd op tijd, maar dat maakt mij niks uit. Alleen als ik ergens naar toe ga, wil ik graag op tijd geholpen worden. Dat lukt ook wel, als je het maar aan geeft. Ik doe zoveel mogelijk mee aan alle activiteiten. Ik vind alles leuk. De medewerkers zijn allemaal even aardig. Ze helpen je zoveel mogelijk. Ik ben heel tevreden met mijn kamer en er is ruimte genoeg. Niet alles kon ik mee nemen, maar waar ik aan gehecht ben heb ik meegenomen. De schoonmaak komt elke week een uur en dat is ruim voldoende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Het Reggedal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.