Waardering van Carintreggeland, Het Reggedal - Enter op 16 november 2016 interview

9.2

Mijn behandelplan is gemaakt toen ik hier kwam wonen, deze bespreek ik met regelmaat met de contactpersoon. De behandeling is hier erg fijn, iedereen doet zijn best, en iedereen op zijn manier. Ik heb hier regelmaat, en dat vind ik erg fijn. 1 x per maand is hier kerkdienst. Eind november hebben we een viering voor alle overleden bewoners. Ik zeg volmondig ja, de medewerkers zijn echte verzorgers. Er word echt geluisterd en voldoende aandacht aan besteed het is hier meer dan goed. Ik heb hier een mooie kamer, een mooi uitzicht. Ik kan gaan en staan waar ik wil, als ik op een avond uit ga, meld ik dit even en dit nooit een probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Het Reggedal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.