Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 28 oktober 2016 interview

7.2

Een afspraak maak ik in goed overleg, en dan komt het altijd goed. Ik ben nog vrij zelfstandig, ben mee gelift met mijn partner en mocht hier na zijn overlijden blijven wonen. Elke ochtend gezellig om 10.00 uur koffie drinken. Elke middag rond de klok van twee komt er een fruit kar, met elke dag een verschillend soort stuk fruit. Zoveel mensen zoveel wensen. Er zijn personeelsleden die hier enkel werken voor hun geld, maar gelukkig werken die meeste hier mijn hun hart. Ze hebben niet altijd de tijd om te luisteren, ze blijven vaak bij de deur staan en vragen hoe het gaat. Alle activiteiten lees ik bij de lift, soms is er een extra leuke activiteit en daar betaal ik dan 2 euro voor dit is dan voor een dagje uit, of lekker hapjes. Mijn huisje is hartstikke mooi, ik ben hier erg tevreden. Een ruime slaapkamer & woonkamer en een super mooi keukenblok.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.