Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 interview

7.5

Een afspraak maak ik met de zusters of via de alarmbel mocht ik echt iemand nodig hebben. ś morgens hebben de zusters het erg druk, ze zijn dan vaak iets later ben mij. De ene zuster wast mij rustiger dan de ander die heeft meer haast. Ik ga hier binnen het huis naar de kapper en de fysio. En de winkel heeft een groot aanbod, en als het er niet is dan bestellen ze het voor mij. Ik eet om 12.00 uur mijn warme maaltijd in het restaurant, het eten is prima. Er word zeker geluisterd. Om 18.30 komen ze mij een kop koffie brengen, en maken een gezellig praatje hiervoor nemen ze echt de tijd. De informatie lees ik op een blaadje, of bij de lift. Er is hier veel te doen voor de bewoners. Mijn appartement is heel goed, het is hier erg gezellig, een aparte slaapkamer een mooi keukenblok en als extra een mooi uitzicht.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.