Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 28 oktober 2016 interview

7.7

Een afspraak of mijn behandelplan word in overleg met de contact persoon gemaakt, dit werk erg duidelijk. Als er een afspraak bij de huisarts gemaakt moet worden, gebeurt dit altijd in overleg met mijn dochter. Een tijdje geleden had ik meer behandeling nodig; ik kan met volle tevredenheid terug kijken naar deze tijd. Om 19.00 uur hebben we een gezellig koffieclubje bij elkaar op de afdeling. En elke zondag kijken we naar de voetbalzender, deze is mogelijk gemaakt door de vrienden van Humantias. De medewerkers zijn vriendelijk, de koffiedames en de vrijwilligers doen ook goed hun werk. Als ik een verhaal heb, word er echt naar mij geluisterd. Ik ben bevoorrecht dat ik hier mag wonen, in deze prachtige woning, met grote woonkamer en aparte slaapkamer.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.