Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 25 november 2018

5.3

Ik ben mantelzorger voor mij oma. Ben daar regelmatig op bezoek of om zaken te regelen voor haar. Ervaar de zorg als matig. Geen aanspreekpunt voor de zorg, om Ierland te vinden moet je het hele gebouw doorzoeken. Ze maken geen gebruik van een zorgplan. Na 16.00 is de voordeur op slot en kan er geen bezoek meer komen. Zusters zijn gehaast maar lijken wel hun best te doen. Client staat duidelijk niet centraal.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Carintreggeland, Humanitas - Hengelo

Jammer dat je het verblijf van je oma in ons huis zo ervaart. Bezoek is van harte welkom maar de voordeur is vanaf 17.00 uur dicht in verband met de veiligheid van onze bewoners. Mantelzorgers kunnen er met hun pasje gewoon naar binnen. Overige bezoekers kunnen uiteraard aanbellen en worden dan binnen gelaten. We nodigen je graag uit om over je ervaringen te praten. Daar leren wij van en zo kunnen we samen naar oplossingen zoeken. Je kunt daarvoor contact opnemen met het secretariaat Hengelo, telefoon 074 367 7408.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.