Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 28 oktober 2016 interview

8.7

Het behandelplan heb ik samen met de zorg en mijn kinderen gemaakt. De zusters komen zomaar even binnen wandelen en vragen hoe het met mij gaat; echt ik vind het hier fantastisch ik hoop dat ik hier nog een poosje mag blijven wonen. Wat is mis kunnen ze me niet geven; het gemis van mijn partner. Maar met alle liefde word er voor mij gezorgd. Ik vind het zo vreselijk fijn dat ik bij de voornaam genoemd word, deze word natuurlijk steeds minder vaak genoemd hoe ouder je word, Een dikke duim voor alle zusters. Voordat ik hier kwam wonen ben ik eens wezen kijken met mijn kinderen, ik wist gelijk dat ik hier echt thuis voel. Over mijn appartement ben ik zeer tevreden, een super grote slaapkamer, een gezellige woonkamer en een ruime badkamer.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.