Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 interview

8.5

Het personeel is erg vriendelijk de ene is leuker dan de andere. Ik weet onderhand wel bij wil ik moet zijn als het gaat om luisteren. Ik word goed ingelicht door de zusters met wat er zoal te doen is, ik kies uit welke activiteit ik leuk vind. Ik word geholpen met douchen, de kleding aan. De fysio komt aan huis, de fysio is erg zwaar, het is heel hard werken maar ik heb voel me er beter door. Ik vind het jammer dat we niet meer dagelijks kunnen kiezen uit twee soorten soep. De warme maaltijd smaakt mij erg goed. Om 11.30 uur ga ik al naar beneden om dan om 12.00 uur te gaan eten. Mijn behandelplan bespreek ik zo nu en dan met mijn contact persoon. Ik woon hier in een zeer ruim appartement, met een geweldig uitzicht over de stad.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.