Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 28 oktober 2016 interview

7.3

Ik heb goede en duidelijke afspraken kunnen maken, over de behandeling van mijn partner. Ik vind het wel vervelend dat we vaak laat geholpen worden met douchen en of wassen, hierdoor kunnen we niet of te laat koffie drinken beneden in het restaurant. De behandeling is verder goed, deze week zijn er weer nieuwe medicijnen geregeld. Er werken hier vele goede verpleegsters, een enkeling loopt de kantjes eraf. Ik word goed begrepen, helaas mijn partner niet, en ze hebben ook geen tijd om langer te luisteren om het eventueel wel te kunnen. Een keer in de maand ontvang ik een briefje met daarop alle activiteiten. Bijzondere activiteiten zijn; de avondwandeling of een tuin bezichtigen bij de boer. Mijn appartement is prima, heel ruim, maar de slaapkamer is te klein voor 2 personen ik heb geen ruimte voor kleding kasten of bergruimte. Een keer per week word hier alles goed schoongemaakt.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.