Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 interview

7.7

Ik heb hulp nodig bij het wassen en aankleden en ze komen altijd op tijd. Brood wordt klaar gemaakt in de ochtend en avond. Tussen de middag eet ik warm in het restaurant. Het eten is niet altijd goed. Maar op de dinsdag is er altijd een extraatje wat op de kamer wordt gebracht, zoals een kroket of een puddingbroodje. Vanaf het begin ben ik in een warm nest gekomen. De medewerkers zijn allemaal erg aardig. Ze doen alles voor je. Je kunt alles aan ze vragen. Ik ben goed op de hoogte wat hier allemaal gebeurt en ik doe ook regelmatig mee aan de activiteiten. Er wordt goed naar mij geluisterd, heb wel geleerd om alles te zeggen. Ik ben heel tevreden met mijn kamer, keuken en aparte douche. Ik woon hier met heel veel plezier. Alles wordt hier heel goed verzorgd. Met een verjaardag kan je in het restaurant een gedeelte huren. Dit kan dan ook verzorgd worden met eten en drinken. Gebak moet je zelf verzorgen.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.