Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 interview

7.2

Ik kan heel makkelijk een afspraak maken met de zusters of de vrijwilligers; het maakt niet uit of het om zorg gaat, of een afspraak maken voor de kapper. Dit werkt allemaal even makkelijk. De behandeling is goed, ik vind het wel vervelend dat er in de avond veel meisjes zijn die stage lopen; ze zijn niet zelfstandig genoeg om alleen hun taken goed te kunnen uitvoeren. De zusters zijn vaak te druk, ze lopen zich zelf voorbij. Fijn dat ik hier een keer in de maand naar een kerkdienst kan. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het eten is de ene keer lekkerder dan de andere keer, het toetje is wel altijd erg lekker. Ik lees op de nieuwsbrief wat er zoal te doen is bijvoorbeeld, bloemschikken, sjoelen. kookclub. Mijn appartement is heel goed, ik heb een gezellige kleine woonkamer en een groot balkon over de hele breedte van mijn woning. Ook heb ik hier sinds kort een airo in mijn huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.