Carintreggeland, Humanitas

Hennepstraat 4 7552 DN Hengelo
Deze locatie is onderdeel van Carintreggeland, sector Ouderenzorg

Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het hier heel erg prettig. Ken veel meer mensen en het is gezellig koffie drinken in de gang, elke avond. In de ochtend tegen tegen 10 uur kan ik ook koffie drinken in het restaurant. Brood eet ik op mijn kamer en warm eten om 12 uur. Het eten is heel erg goed. Een keer per week word ik geholpen met douchen, de rest van de week was ik mij zelf en ook het aankleden doe ik zelf. Als ik bel, dan komt de zorg. Dat vind ik erg prettig, verder verlang ik niks. Ik ben heel blij met mijn kamer en ik heb alle spullen hier staan die ik graag wil. Het uitzicht is ook geweldig, kan lekker voor het raam zitten en naar buiten kijken. De was wordt ook voor mij gedaan. Ik krijg hier genoeg informatie, dus ben goed op de hoogte. Ik doe niet mee aan de activiteiten, misschien over een tijdje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.