Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 interview

9.3

Ik woon hier heel erg fijn, met allerlei spullen van mijn eigen huis. Een keer per week komt de schoonmaak en dat wordt erg goed gedaan. Ik heb hier volledige zorg nodig en ik word altijd op tijd geholpen. De medewerkers zijn geweldig, ze hebben het door de bezuinigingen erg druk, maar maken altijd tijd voor een praatje. Ook maken zij mijn brood. Als ik bijvoorbeeld naar het toilet moet, dan bel ik en dan komt de zorg ook meteen. Ik bel ook niet heel vaak. Je kunt hier kiezen uit twee verschillende menu's en het eten is hartstikke goed. Het is ook erg gezellig in het restaurant met z'n allen. Ik word ook altijd gehaald en weer terug gebracht. Ik krijg hier genoeg informatie, wel doe ik mee aan verschillende activiteiten. Zoals de club culinair en bingo. Het is hier ook heel erg gezellig. Elke avond drinken wij met de bewoners koffie op de gang.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.