Carintreggeland, Humanitas

Hennepstraat 4 7552 DN Hengelo
Deze locatie is onderdeel van Carintreggeland, sector Ouderenzorg

Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik woon hier met heel veel plezier. Ik heb heel weinig zorg nodig, doe alles zoveel mogelijk zelf. Wel word ik drie keer in de week geholpen met douchen. De medicijnen doe ik zelf. Broodmaaltijden verzorg ik zelf en het warme eten doe ik in het restaurant. De presentatie van het eten is heel erg slecht, daar moet meer aandacht aan besteed worden. Aandacht aan eten! Ik krijg genoeg informatie via de Nieuwsbrief Humanitas, daarin staan o.a.. ook de activiteiten in. Veel verschillende medewerkers en stagiaires. Het stoort me dat je niet weet wie het is. Ik vind het prettig zoals de medewerker van Zorgkaartnederland er uit ziet, met werkkleding en een naambadge. De omgang met de medewerkers is erg goed, met de een ga je natuurlijk beter om dan de ander. In ieder geval nooit ruzie. Vrijwilligers doen hier wel heel veel, terwijl dit eigenlijk door de medewerkers moet gebeuren. Alles wat ik vraag wordt ook serieus genomen en soms ook wat mee gedaan. Ik ben tevreden met mijn kamer, ruim met een aparte keuken en een grote badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.