Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 interview

Ik woon hier met heel veel plezier en de omgang met de medewerkers is erg goed. Ze komen regelmatig langs voor een praatje. Er wordt goed naar mij geluisterd. Zo is er nu een koffiegroepje voor de mannen en vrouwen. Soms word ik wel eens vergeten, dan bel ik en komen ze er meteen aan. Ik word geholpen met douchen en aankleden. Over het algemeen komt de zorg op tijd. Ik heb daar zeer tevreden over. Ik heb een mooie kamer, met veel persoonlijke spullen. Brood eet ik op de kamer en het warm eten in het restaurant. Het eten is heel erg goed, altijd vooraf soep en een keuze in het vlees en groenten. Er wordt hier genoeg georganiseerd aan activiteiten, ik doe graag mee met gymnastiek en het gezellig samen zijn.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.