Waardering van Carintreggeland, Humanitas - Hengelo op 27 oktober 2016 interview

7.2

Via een briefje of mond op mond reclame lees ik wat er zoal te doen is qua activiteiten. Als er tijd is dan luisteren de dames, maar vaak zijn ze helaas te druk hiervoor. Ik ben niet tevreden over mijn appartement, de muren komen hier echt op me af, zo klein is het hier; maar ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan verhuizen binnen het huis. De medewerkers zijn echt vriendelijk. Ik sta op de wachtlijst voor een appartement met een aparte slaap kamer en woonkamer. De fysio komt hier aan huis. Het eten smaakt mij goed. Een afspraak maak ik via de alarmbel en via de intercom krijg ik antwoord. Ik geef aan wat ik graag wil, en binnen 10 minuten zijn ze er.

Bent u of werkt u voor Carintreggeland, Humanitas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.