Carintreggeland, St. Elisabeth, Geriatrische revalidatiezorg

Geriatrische revalidatiezorg

Langestraat 74 7491 AJ Delden
Deze locatie is onderdeel van Carintreggeland, sector Ouderenzorg

Waardering van Carintreggeland, St. Elisabeth, Geriatrische revalidatiezorg - Delden op 11 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn hier erg zorgzaam en denken goed met mij mee. Ze behandelen me hier erg prettig en met respect. Alle medewerkers zijn patientgericht. Zelfs tot diep in de nacht kan ik vragen om bijvoorbeeld de po, of een glas water. Heel zorgelijk en menselijk. Voor tijdelijk is dit de juiste manier van leven voor mij. Vandaag heb ik een intake gehad met de fysio, morgen gaan ze hier al mee starten. Er wordt geluisterd en meegeluisterd en ik word begrepen. De kamer is ruim en netjes schoon. Er is hier zelfs een klein koelkastje en een la die op slot kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, St. Elisabeth, Geriatrische revalidatiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.