Waardering van Carintreggeland, Wellehof - Rijssen op 13 juli 2017 interview

8.8

De zorg is goed. Ze doen alles heel rustig. Soms nemen ze even de tijd voor om een praatje. Ze gaan heel fijn met me om. Ze luisteren ook goed naar mij. Ik woon hier heel fijn. Ik vind mijn appartement prima, vooral de badkamer omdat je daar heel veel bent. Die is heel ruim. Ik heb ook een balkon. Het uitzicht is ook mooi. Een keer per week komen ze schoonmaken. Ze doen het prima. Ze waren vroeger met twee schoonmaaksters maar nu nog maar een. Maar de tijd heeft ze wel nodig. Het gebouw is goed toegankelijk. Alleen de lift is steeds stuk. Ze komen weer even maken maar het is hopeloos. De warme maaltijden zijn prima. Ik eet in de zaal en dat is gezellig. Er is hier genoeg te doen. Ik kan het hier van harte aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Wellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.