Waardering van Carintreggeland, Wellehof - Rijssen op 13 juli 2017 interview

9.2

Ik krijg nog vrij weinig zorg maar ze helpen me wel met het aantrekken van de steunkousen. Wat ik krijg, is zeer goed. Ik krijg voldoende aandacht en af en toe is er tijd voor een praatje, omdat ze druk zijn. Men is erg vriendelijk. Ik woon hier heel prettig. Ik kan heel goed opschieten met de medebewoners. De vrijwilligers brengen koffie en de omgang is goed met iedereen. Er wordt goed geluisterd. Mijn kamer is heel goed en is erg ruim. Het gebouw is fijn, je kunt heel goed binnendoor lopen. De middelste lift mankeert zo nu en dan wat aan. Hij blijft hangen. Ik doe mee met barbecueavond, koffiedrinken beneden met een hapje, spelletjes. Het uitzicht is ook mooi. Het schoonmaken is redelijk. De warme maaltijden zijn goed van kwaliteit. Ik eet op mijn eigen kamer want ik ben graag op mezelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Wellehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.