Catharina Stichting, De Bollaarshoeve

Bollaarsdijk 1 3233 LB Oostvoorne
Deze locatie is onderdeel van Catharina Stichting

Waardering van Catharina Stichting, De Bollaarshoeve - Oostvoorne op 19 november 2015

Overige aandoeningen

Mijn vrouw woont hier al een paar jaar. Ik heb het idee dat het met de fysiotherapie niet goed loopt, er wordt niet zoveel aan gedaan. De verzorging is goed, als er wat aan de hand is word ik gebeld. De vaste medewerkers zijn goed, maar als ze van een uitzendbureau komen, hapert er weleens wat aan. Er zijn de laatste tijd wat weinig activiteiten, dat is ook wel moeilijk met dementerenden. Er is een clientenraad en ik weet eigenlijk niet goed waar dat voor is, dat is mij niet duidelijk. Mijn vrouw heeft een eigen kamer, die is simpel, maar daar zit ze zelden. Het gebouw is mooi, het is een oude boerderij. De huiskamer is wel gezellig, daar zitten we meestal. Er wordt daar ook zelf gekookt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Catharina Stichting, De Bollaarshoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.