Catharina Stichting, De Bollaarshoeve

Bollaarsdijk 1 3233 LB Oostvoorne
Deze locatie is onderdeel van Catharina Stichting

Waardering van Catharina Stichting, De Bollaarshoeve - Oostvoorne op 23 maart 2016

Overige aandoeningen

slecht luisteren geen cominicatie slechte voorlichting

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Catharina Stichting, De Bollaarshoeve - Oostvoorne

Beste mevrouw, mijnheer, het spijt mij dat u deze ervaring met ons heeft. Wij trachten er alles aan te doen om onze bewoners de best mogelijke zorg te bieden en hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas lukt dit dus niet in alle gevallen. Ik wil hierover graag met u in gesprek zodat wij onze zorg en dienstverlening kunnen verbeteren.
Als u hiertoe bereid bent, nodig ik u uit om met mij, Aad Klos, verantwoordelijk manager voor de locatie, contact op te nemen. U kunt mij altijd via de e-mail bereiken, a.klos@laurens.nl of tijdens kantoortijden op 06-23910465.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Catharina Stichting, De Bollaarshoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.