Waardering van Catharina Stichting, De Duinpan (Stuifakkers) - Rockanje op 8 mei 2018 interview

8.3

De medewerkers doen alles voor mijn moeder. Ze zijn heel zorgzaam en ontzettend lief. Ze weten mijn moeder, die dementerend is, volledig in haar waarde te laten. Als mijn moeder dat wil, kan ze elke dag douchen, want daar wordt ze rustig van. Dat vind ik fantastisch. De medewerkers hebben echt aandacht voor haar als persoon en ze houden echt rekening met haar. Mijn moeder krijgt allerlei activiteiten aangeboden. Ze neemt bijvoorbeeld deel aan een wandelclubje en er zijn veel vrijwilligers, die de activiteiten ondersteunen. Dat vind ik hartstikke goed. Ik heb één keer in het half jaar een zorggesprek en als er iets is, dan heb ik contact met de EVV-er. Ik kan het zorgdossier van mijn moeder inkijken. Dat is een digitale omgeving en daarin kan ik bijvoorbeeld de medicatie, het plan van zorg bekijken en wat er met mijn moeder is gebeurd. Verder vind ik het hier fris, verzorgd en netjes. Er loopt een huismeester rond, die er voor zorgt dat alles onderhouden blijft. Het enige wat ik jammer vind, is dat in de zomer de temperaturen in het gebouw nog wel eens op kunnen lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Catharina Stichting, De Duinpan (Stuifakkers)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.