WZH Bezuidenhout

Bezuidenhoutseweg 150 2594 AT Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Bezuidenhout - Den Haag op 11 januari 2020 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Het gebouw staat in een mooie omgeving en binnen heerst er een huiselijke sfeer. Er wordt niet altijd even goed schoongemaakt, maar ik heb begrepen dat het dit jaar beter wordt aangepakt en dat er vaker wordt schoongemaakt. Ik ben heel erg tevreden over deze zorginstelling. Het personeel is erg aardig en vriendelijk en ze staan altijd klaar voor mijn vader en ook voor mij. Dit voelt voor mij heel vertrouwd, warm en welkom. Mijn vader straalt als hij de vaste verzorgers ziet. Ze maken altijd een praatje met hem en ze maken grapjes. Er wordt direct gereageerd op een vraag of verzoek en afspraken worden altijd nagekomen. Als we aangeven dat mijn vader het best even naar de dokter kan gaan, dan wordt dit gelijk geregeld. Er worden veel activiteiten aangeboden. Mijn vader doet graag mee aan de bingo, hij verft graag en muziek vindt hij erg leuk. Ik vind het heel fijn dat het menu iedere week is in te zien. Mijn vader weet niet altijd meer wat hij gegeten heeft en zo kan ik dit toch zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Bezuidenhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.