WZH Bezuidenhout

Bezuidenhoutseweg 150 2594 AT Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Bezuidenhout - Den Haag op 14 januari 2020 Interview

Ik doe de mantelzorg voor een tante. Ik zou deze zorginstelling aanbevelen, omdat mijn schoonmoeder ook in een zorginstelling heeft gezeten en die vond ik minder goed. Als ik het daarmee vergelijk, dan vind ik het hier veel plezieriger. De afspraken gaan in overeenstemming. Als ik niet zou kunnen, dan wordt er een andere datum gepland. Het is nog nooit voorgekomen dat ik ergens ontevreden over was of dat iets niet klopte. De verzorgenden zijn altijd beschikbaar voor mij. Ze zijn vriendelijk, vrolijk en heel erg zorgzaam naar mijn tante toe. Ze doen er alles aan om de kwaliteit van leven van mijn tante tot een acceptabel niveau te brengen. Ze brengen mij op de hoogte van alles wat er speelt via Familienet. Daar wordt heel veel op geplaatst. Er is voldoende aandacht voor de bewoner en de mantelzorger. Het gebouw is goed toegankelijk. Het ziet er niet somber uit. De locatie is goed. Het ligt dichtbij een bos.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Bezuidenhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.