WZH Bezuidenhout

Bezuidenhoutseweg 150 2594 AT Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Bezuidenhout - Den Haag op 25 november 2019 Interview

Ik woon hier met mijn vrouw. De verpleging is deskundig. Soms is er wel eens een taalprobleem, omdat ik ze niet goed versta. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen en het personeel komt op tijd. Ik word fijn geholpen. Men is bereikbaar, maar als je belt tijdens de overdracht, dan kan het even duren. Som moet ik dan een half uur wachten en dat vind ik eigenlijk niet kunnen. De accommodatie is niet van deze tijd. De badkamer is erg klein. Er wordt goed schoongemaakt en alles ziet er fris uit. Het eten is smakelijk bereid en er is keuze uit twee menu's, maar er is onvoldoende aandacht voor een vegetarische maaltijd. De omgang met de medewerkers is vriendelijk. Er wordt altijd naar mij geluisterd en als er iets is, dan wordt het gedaan. De kwaliteit van leven past bij mij. Wat hier tekortschiet is de bevoorrading, b.v. schone handdoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Bezuidenhout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.