Waardering van WZH Carel van den Oever - Den Haag op 12 juli 2019 interview

7.2

Er is een menselijke en een rationele kant aan de verzorging. Ik denk dat de inzet van de medewerkers wel goed is. Door personeelstekort worden wel eens dingen gedaan waar ik niet zo blij van wordt. Bijvoorbeeld als iemand naar het toilet moet dan wordt dat niet gedaan omdat men toch een luier om heeft. Aan ene kant begrijp ik het wel, maar het stuit mij wel tegen de borst. Mijn moeder zit op een gesloten afdeling. Ze heeft een kamer met een badkamer, maar ik heb de indruk dat die niet zo veel gebruikt wordt. De algemene badkamer is namelijk groter. Er is ook een kitchenette in haar kamer, maar die gebruikt ze niet meer. Nu zit ze veel in de zaal en slaapt ze alleen nog in haar kamer. In de zaal worden wel activiteiten aangeboden. Ook in het huis zijn veel activiteiten, maar mijn moeder gaat daar minimaal naar toe. De maaltijden worden in de zaal gebruikt. Daar wordt zelf gekookt door vrijwilligers. Mijn moeder heeft het hier naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Carel van den Oever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.