Waardering van WZH Carel van den Oever - Den Haag op 10 juli 2019 interview

8.2

Ik heb goede ervaringen met de zorginstelling. Het is niet zo heel nieuw, maar de verzorgenden doen hun uiterste best. Mijn moeder heeft het heel erg naar haar zin hier. Ze vindt de omgeving en haar kamer prettig. Je kunt buiten lekker rustig wandelen. Het eten vindt ze uitstekend en het wordt ter plekke klaargemaakt. De instelling maakt namelijk geen gebruik van een cateringsbedrijf. De medewerkers zijn allemaal erg lief en behulpzaam. Ik vind dat de communicatie met de contactpersoon van mijn moeder beter zou kunnen, maar het contact met de andere verzorgenden vind ik prima. Als ik iets aan ze vraag, dan wordt dat vaak gelijk gedaan. Met veruit het grootste deel van de verzorgenden heb ik goede ervaringen. Het gebouw vind ik wat gedateerd. Dat merk ik aan meerdere zaken. Het was voorheen heel warm op de gangen, maar ze hebben nu gelukkig folie aangebracht op de ramen en airconditioning geplaatst. Dat scheelt wel iets.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Carel van den Oever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.