Waardering van WZH Carel van den Oever - Den Haag op 14 augustus 2019 interview

8.3

Ik was laatst op de afdeling en ik had iemand nodig. Ik zag toen geen medewerker in de huiskamer en ook niet achter de computer. Ik vind dat niet kunnen. Er waren op dat moment volgens mij twee uitzendkrachten. Ik denk niet dat uitzendkrachten echt op de hoogte zijn van de situatie op de afdeling. Ik vind het niet erg als er een uitzendkracht bij is, zolang er ook maar één medewerker is die bekend is met alle bewoners. De afspraken die ik maak met de vaste verzorgenden, verlopen altijd goed. Over het algemeen vind ik de benadering ook goed. De verzorgenden zijn allemaal vriendelijk en ze luisteren ook echt naar mijn kennis die daar woont. Ze geven hem aandacht als hij daar behoefte aan heeft. Ze gaan bijvoorbeeld even bij hem zitten. Ze hebben geduld en dat vind ik heel belangrijk. De kamer van mijn kennis vind ik lekker ruim en heel mooi.

Bent u of werkt u voor WZH Carel van den Oever? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.