Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San - Moerkapelle op 3 december 2019 interview

8.2

Als er iets is kan ik mijn verhaal doen. Dat wordt opgeschreven en er gebeurt iets mee. De behandeling van mijn man wordt steeds moeilijker, maar ik zie dat de medewerkers alles proberen om het hem naar de zin te maken. De meeste medewerkers gaan met gevoel met hem om. Zo maken ze een grapje met hem. Dat vindt hij leuk. Ik merk dat hij daar een beetje van opknapt. Hij is hier op zijn plaats, vooral vanwege het geloof. Ze behandelen hem als een volwassene en laten hem in zijn waarde. Het is een nieuw gebouw. Dat vind ik prettig. Mijn man heeft een eigen slaapkamer. De badkamer deelt hij met één medebewoner. Dat vind ik prima, want de meeste bewoners moeten toch geholpen worden. Ze houden de mensen goed bezig met fietsen en roeien in de sportzaal. Verder is er een koortje en ook vindt er een avondsluiting plaats. De instelling heeft een grote tuin met een afgesloten gedeelte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.