Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San - Moerkapelle op 4 december 2019 interview

Als ik een afspraak heb met de polikliniek of met de tandarts, zorgen de medewerkers ervoor dat ik op tijd klaar ben. Er worden voldoende activiteiten aangeboden. Zo is er bewegen voor ouderen en is er 's-avonds wel eens koorzang. Ik krijg veel bezoek van mijn kinderen en kleinkinderen. Daarom doe ik niet zo vaak mee met de activiteiten. Ik ga altijd warm eten in het restaurant. In de buurt van de instelling is een kerk en er zijn wat winkels. Er is een weekopening en een weeksluiting altijd met een kopje koffie en een koekje. Er zijn veel vrijwilligers betrokken bij de instelling. Ik woon hier naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.