Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San - Moerkapelle op 3 december 2019 interview

8.2

Als ik ergens mee zit of een vraag heb dan gaan ze daar goed op in. Ook klachten worden ter harte genomen. Deze worden besproken en doorgaans ook opgelost. De verpleging van mijn schoonmoeder vind ik goed. Als ze nat is wordt ze verschoond, ook 's nachts. De medewerkers letten er op dat ze niet onfris ruikt. In mijn ogen gaat een enkeling soms wat minder secuur met het wasgoed om. Soms mis ik iets. De christelijke identiteit van de instelling sluit mooi aan bij mijn schoonmoeder. Daar wordt echt aandacht aan besteed. Het is een nieuw tehuis. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Je kunt met de rolstoel zo de badkamer en het toilet inrijden. Overdag gaat mijn schoonmoeder naar de dagopvang. Ze wordt daar goed beziggehouden. Daar ben ik heel blij mee. Er zijn veel vrijwilligers die mensen bezoeken, helpen, ophalen voor het koffie drinken en naar het ziekenhuis brengen. Ook gaan ze met bewoners wandelen en brengen ze eten rond. Dat is heel goed geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.