Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San - Moerkapelle op 3 december 2019 interview

8.7

De afspraken worden altijd nagekomen. Als ik binnenkom zijn ze vaak met mijn moeder bezig. De medewerkers gaan ontzettend goed met haar om. Ze geven haar eten en drinken en zijn heel lief voor haar. Ze gaan naast haar zitten en geven haar een aai over de bol. Af en toe gaan ze met haar naar buiten. Dat vind ik heel bijzonder. De medewerkers doen wat ik vraag. Het gebouw is prima. De afdeling heeft een gezellige gezamenlijke huiskamer met een haard. Daar wordt gekookt. Dat vind ik prima. Er zijn altijd koekjes, chocolade of chips voor de bewoners. Mijn moeder heeft een aparte slaapkamer. Voor elke twee bewoners is er een grote badkamer. Dat vind ik prima. Beneden kun je koffie drinken. Daar zijn ook bijeenkomsten en dagbesteding. Ook heeft de instelling een winkeltje, een kapper en een ruimte voor fitness. Voor de ingang staat een namaak molen en er ligt een weide met schaapjes. De instelling heeft een moestuin met kool en aardbeien. Die wordt door vrijwilligers onderhouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.