Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San - Moerkapelle op 3 december 2019 interview

De medewerkers zijn heel goed voor mijn man. Hij wordt goed behandeld. Ze kijken altijd hoe het met hem gaat en ze kleden hem netjes aan. Ze geven hem de hulp die hij wil. Als mijn man of ik ergens mee zit willen ze ons altijd helpen. Als er iets is dan hoor ik dat ook. De bewoners zitten samen aan een tafel. Daar wordt uit de Bijbel gelezen en er wordt gezamenlijk gebeden. Daar ben ik blij om. Het gebouw is ongeveer acht jaar oud. Mijn man heeft een eigen kamer. Ik ben tevreden over de grootte daarvan, want we konden er eigen meubels in zetten. Er zijn heel verschillende bezigheden zoals bloemschikken, koekjes bakken en spelletjes. De instelling heeft een tuin. Een klein deel daarvan is afgesloten. De ligging in een woonwijk vind ik prima. De bewoners hebben volgens mij geen overlast.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.