Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San - Moerkapelle op 3 december 2019 interview

Ik ben erg tevreden over de gehele zorg voor mijn man. De medewerkers kunnen goed met hem omgaan en daar ben ik heel blij om. Alles wordt op tijd gedaan en alle dingen hebben een vaste plek. Deze regelmaat heeft hij nodig. Als hij een verkeerde bui heeft dan krijgen ze hem rustig. Hij wordt opgevangen in de sfeer van thuis, ook op kerkelijk gebied. Daar wordt veel rekening mee gehouden en daar ben ik het helemaal mee eens. Ik kan altijd informatie inwinnen. De instelling staat in een mooie omgeving en heeft een mooie afgesloten tuin, waar mijn man kan wandelen als hij dat wil. Het is een vrij nieuw gebouw met een goede sfeer. De bewoners worden de hele dag beziggehouden met activiteiten zoals gym, bingo, dagopening, dagsluiting en weeksluiting. Er wordt in mijn ogen voldoende georganiseerd voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.