Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San - Moerkapelle op 18 oktober 2019 interview

8.2

Ik vind de bejegening van mijn moeder en van de familie heel accuraat. De medewerkers vragen ons hoe mijn moeder geleefd heeft. Daar sluiten zij goed bij aan. Zo zingen zij psalmen met haar. Mijn moeder vindt dat heel fijn. Er was veel roulatie van de artsen. Dat vond ik niet gunstig, maar de verpleging ving dat zo goed mogelijk op. Daardoor heeft de medische zorg er niet onder geleden. Ik heb het idee dat dit nu beter draait. Het gebouw is makkelijk toegankelijk. Ik heb een eigen pas. De hal is licht met veel groen en bloemen. De huiskamer vind ik echter een beetje ouderwets. Er is geen airco en de kleuren van de woonkamer zijn in mijn ogen wat grauw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.