Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San - Moerkapelle op 4 december 2019 interview

8.5

Ik zou graag willen dat er meer ruimte in het gebouw zou zijn voor activiteiten. Bewoners op de derde verdieping moeten naar beneden gebracht worden en er moet toezicht gehouden worden. Het zou veel makkelijker zijn als ze beneden konden wonen met een aansluiting naar de tuin. Het personeel kan dan doorgaan met haar werk en hoeft geen toezicht te houden omdat de bewoners al beneden zijn. Met mooi weer kunnen de bewoners bijvoorbeeld zelf naar buiten. Het personeel is gekwalificeerd en zet zich volledig in voor de mensen. Er wordt alles geprobeerd om aan de wensen van de bewoners te voldoen en om het hen naar de zin te houden. Als ik mijn schoonvader ergens heen breng, is het geen probleem hoe laat hij terug komt, zolang er maar een tijdsindicatie wordt gegeven. De afspraken worden altijd nagekomen. Er wordt altijd naar mijn schoonouders geluisterd, en er wordt veel tijd aan hen besteed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Beth-San? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.