Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Uitzicht - Vlaardingen op 10 januari 2017 interview

6.2

De kamers hier zijn erg klein en het keukentje stelt niets voor. We hebben hier ook geen eigen badkamer maar dat vind ik niet zo erg. Ze komen hier meestal wel hun afspraken na, maar door het weinige personeel hebben, zijn ze vaak erg gehaast en dan krijg je de indruk dat ze niet goed naar je luisteren en voel ik mij niet serieus genomen. Alles gaat hier gehaast. De medewerkers zijn over het algemeen wel vriendelijk. Over het eten heb ik eigenlijk niet te klagen. De schoonmaak is maar minimaal, ze hebben gewoon te weinig tijd. Nu kan je altijd nog extra tijd inkopen om schoon te laten maken. Je krijgt hier best wel informatie over diverse zaken, maar wat ik jammer vind is dat je soms in een weekbrief moet lezen dat iemand van dezelfde gang is overleden. Informatie op directie niveau krijg je niet, dus wat daar speelt is onbekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Uitzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.