Waardering van Cedrah, Woonzorgcentrum Uitzicht - Vlaardingen op 10 januari 2017 interview

7.3

Het bevalt mij goed hier, al is de kamer aan de kleine kant. Ik vind het jammer dat je hier geen eigen badkamer hebt. De schoonmaak is best redelijk, 1x in de week komen ze en ze doen hun best. Het eten is hier prima, je kan ook kiezen dat is fijn. Het activiteitenaanbod is genoeg, maar ik ga zelf daar niet vaak naar toe omdat ik er geen behoefte aan heb.Afspraken komen ze hier goed na, wat ze beloven doen ze ook echt. Als ik bel dan komen ze meestal wel snel. De medewerkers zijn over het algemeen wel aardig, de ene mag je nou eenmaal meer dan de ander. De meeste luisteren ook wel goed naar je en doen dan ook wat je vraagt. Elke week wordt je van alles op de hoogte gehouden, ik denk dat ik niets mis. Wat ik jammer vind is dat we binnenkort allemaal beneden moeten gaan eten, mits je helemaal niet kan. Ik eet nou eenmaal graag in mijn eentje op mijn kamer. Het is wel te merken bij alles dat het erg gereformeerd is hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cedrah, Woonzorgcentrum Uitzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.